עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מצלמות במעגל סגור

מצלמות במעגל סגור מאפשרות לכם לנטר את המתחם הפנימי והמתחם החיצוני של כל מבנה בכל היקף וגודל. מצלמות אלה הן למעשה מצלמות אבטחה, אלא שלמערכת במעגל סגור ישנם שני מאפיינים שיכולים לבדל אתה ממערכת מצלמות רגילה: המצלמות הן ברות שליטה מרחוק (כוון, זום, קירבה וכדומה), ומוח המערכת יודע להציג תמונה משולבת שלל כלל הקלט מכל המצלמות בזמן אמת על גבי מסך אחד או יותר.

מערכות ייעודיות עם אפשרות צפייה בזמן אמת

יחד עם זאת, מצלמות במעגל סגור יכולות להיות גם מצלמות קבועות, אך תנאי הכרחי הוא שתהיה היכולת לצפות בחומרים שמייצרות המצלמות בזמן אמת, ולשם כך נדרשת בדרך כלל תוספת חומרה למוח המערכת. בי.מ. מערכות אזעקה תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות מצלמות במעגל סגור, וכן שלל דגמי מצלמות ייעודיות הניתנות לשליטה מרחוק, מצלמות לילה, מצלמות תנועה ועוד.

בחירת המערכת המתאימה לכם ביותר

אנשי המקצוע של יספקו לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא, יבהירו את ההבדלים בין הסוגים השונים של מערכות המצלמות, ויסייעו לכם להתאים את המערכת המתאימה לכם ביותר. כמו כן, נוכל לסייע ולהציע לכם מערכות נוספות שעובדות במשולב עם מערכת מצלמות במעגל סגור. כל מערכות המצלמות במעגל סגור המוצעות על ידנו, מסופקות לכם עם אפשרות התקנה וכן עם אחריות מלאה על המערכות עצמן ועל העבודה.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל