עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

שיקולי בחירת מערכות אזעקה​

כולם מבקשים לחוש מוגנים, לדעת שהבית שלהם – המקום החשוב מכל הנו בטוח, הן כשנמצאים בו והן שנמצאים מחוצה לו. כולנו מבקשים שליטה, להיות נינוחים וזאת מבלי להתעסק עם כך רבות. על כן, רבים מבקשים להתקין מערכת אזעקה – הן כאשר מדובר על אדם פרטי שמבקש להתקין מערכת שכזו בביתו והן כאשר מדובר על בעל עסק שמבקש להרתיע פורצים ולהגן על מקור הפרנסה באופן הראוי ביותר.

מבחר

כיום, ניתן למצוא מגוון נרחב של מערכות אזעקה. יש מערכות ממוחשבות, יש אלחוטיות, יש קוויות, יש כאלו שמחוברות אל מוקד חירום, יש כאלו שמושתתות על מגוון חיישנים וכדומה. לצד המבחר הרב, יש להבין שלא כל אזעקה מתאימה לכל צורך ולא כל עלות מתאימה לכל אחד. על כן, בתור טיפ ראשון נציין שכל אחד צריך להבין מהי הסיטואציה שלו ואלו אמצעים מינימליים יכולים להוות את התשובה המקסימלית.

בחירה מושכלת

להלן, מגוון טיפים עבור בחירה מושכלת: ראשית על כל אחד לבדוק את ההתנהלות השגרתית של בית עסק ושל דיירי הבית. כך למשל יש לשאול האם אתם נוהגים להסתובב במהלך הלילה בבית, האם יש חיית מחמד בבית וכדומה. כמו כן, יש לשקול לחבר את המערכת אל גלאים נוספים כך שיתנו מענה מלא הן עבור פריצות והן עבור הצפה, גז וכדומה, ובנוסף כמובן שיש לוודא שהמערכת פשוטה לשימוש, (ממשק שימוש ידידותי), אך יחד עם זאת לא מאפשרת השתלטות עוינת מהירה.

לקראת רכישה

לקראת רכישה של מערכת אזעקה לבית, יש להבין כמה עקרונות מנחים.

ראשית, יש להבין מהי תקרת התקציב שמתכוונים להשקיע בה עבור תחושה רגועה, ושנית יש לעבור על כמות הפתחים בבית- כולל חלונות ודלתות הזזה. לאחר מכן, יש לשקול כמה אופציות. ראשית יש לשקול להתחבר אל מוקד אבטחה, (תמורת סכום חודשי), ולהבין האם מעוניינים לקבל התראות אל הנייד וכמובן שגם יש לקבל החלטה היכן מבקשים להתקין את המערכת- כאשר מומלץ לשקול בחיוב את הטריטוריה שקרובה למיטה, למבואת הכניסה וכדומה.

בין קווי לאלחוטי

כמו בכול סיטואציה, גם כאשר מדובר על מערכות אזעקה ניתן למצוא מגוון יתרונות וחסרונות בכול אופציה, הן כאשר מדובר על מערכות קוויות והן כאשר מדובר על מערכות אלחוטיות. באופן כללי, נציין שעבור כל מערכת יש בחירה נכונה אחרת, אך באופן כללי יש להיות מודעים לכך שאם בוחרים במערכת קווית, הרי שיעלה הצורך לקדוח בקיר לטובת התקנת מערכת הגלאים, ואם בוחרים במערכת האלחוטית, הרי שיש לוודא שטווח השידור מכסה את כלל הבית.

ייעוץ מקצועי

עד כה, ראינו שיש לא מעט שיקולים הנוגעים לאופי בחירת המערכת המתאימה ביותר, אך כאשר פונים אל חברה מקצועית, ניתן לסמוך עליה שתכווין אתכם באופן האידאלי.

מכאן, שחברה מקצועית גם תספק איכות וגם ייעוץ מקדים חשוב.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל