עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מידע שראוי לדעת אודות מצלמות אבטחה​

לא חסרים הסברים רציונליים לכך שפשוט חכם להתקין מצלמות אבטחה- בין אם מדובר על הגנה של עסק ובין אם מדובר על הגנה של בני הבית והציוד שיושב בו. כמו כן ראוי לציין שלמצלמות אבטחה יש כמה תפקידים.

ראשית הן משמשות עדות כאשר מדובר על בהאשמות, שנית הן מרתיעות וגורמות לאנשים לחשוב פעמים לפני שהם עושים עבירה, שלישית הן מאפשרות שליטה גם כאשר לא נמצאים בבית העסק – כך למשל מנהל יכול לעקוב אחת ההתנהלות העובדים גם כשאינו נוכח פיזית, (עובדה שגורמת לעובדים לחוש מבוקרים כל הזמן), ולבסוף מדובר על תחושת ביטחון חשובה ולכך אין מחיר.

פרמטרים שיש לבחון

כיום ניתן למצוא מבחר רחב היקף של מצלמות אבטחה ועל כן רגע לקראת רכישה, יש לעבור על מגוון הפרמטרים הבאים על מנת לערוך השוואה מושכלת: יש לעבור על אופי הרזולוציה המקסימלית, על האופציה להתחבר לרשת, על אופי הזום, על המותג של המצלמה, על גובה המחיר, על תקופת האחריות, על אופי ההתקנה, על קיום האופציה של ראיית לילה, יש לבדוק האם היא מתאימה לתנאי הסביבה, מהו קצב הפריים המרבי, מהן אופציות האודיו והאם היא ניתנת לשליטה תנועתית.

מחיר

כאשר מדובר על מצלמות אבטחה ניתן למצוא מנעד מחירים נרחב- כך שטווח המחירים נע בין 200 ₪ לבין אלפי שקלים. על כן יש לבחון היטב את הצורך ורק מנקודה זו לבחור את המצלמה הרצויה. כמו כן יש שיקולים חשובים שראוי לתת עליהם את הדעת- כך כאשר מדובר על כמות גדולה של מצלמות וגם כאשר מדובר על מצלמה שנועדה רק לצורך הרתעה. כלומר רק לאחר שמירב הפרמטרים שנוגעים לרכישה ברורים, יש לנקוט במחיר התקרה אותו מוכנים להוציא עבור יחידה, כאשר עבור כל סיטואציה תימצא תשובה אחרת.

עזרים משלימים

יש לקחת בחשבון שהוצאה על מצלמת אבטחה אינה מסתכמת רק במצלמה עצמה, אלא לעיתים גם יש לשלם בנפרד על ההתקנה ועל אחריות. כמו כן יש מקרים בהם גם יש לשקול לרכוש עזרים משלימים, עזרים כגון עדשות, (ניתן למצוא עדשות קבועות, עדשות עם צמצם ידני או אוטומטי), כבלים, מתאמים, ספקי כוח, מסכים לצפייה, מיגונים וכדומה.

לקראת רכישה

להלן, מידע כללי שטוב להכיר בו לפני רכישת מצלמת אבטחה:

  • יותר מצלמות דורשות מערכת DVR יותר איכותית.
  • לרוב מערכות קוויות יותר טובות, אך הן מצריכות התקנה יותר מושקעת שכוללת פריסה של כבלים.
  • מערכות אלחוטיות הן ניידות ומגוון מכשירים עשויים לפגום באיכות הקליטה. בנוסף הן זקוקות למקור מתח.
  • גם בתנאי חושך ניתן להיעזר בשירותי מצלמת אבטחה.
  • ניתן להסליק את קיום המצלמה, אך לרוב מצלמות חשופות יותר יעילות ברמת ההרתעה.
  • יש מצלמות שמותאמות גם עבור מגע עם מים ואוכלוסייה ונדליסטית.
  • לרוב, המצלמות ניתן לחבר מערכת הקלטה

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל